1 kwietnia 2013

+ Jedna redaktorka, czyli- Yuki

                                                Hej!

  Jak zapewne zauważyliście jestem tutaj nową osóbką. Jakoś nie umiem się wam przedstawic :) Otóż na blogu będę się posługiwac pseudonimem Yuki. Zgłosiłam się tutaj, bo jestem wielką fanką Big Bang i uznałam, że lekkie prowadzenie bloga może byc dla mnie czymś innym, fajnym . Moim biasem z tego zespołu jest T.O.P. Więc moje posty będą zazwyczaj o nim, ale postaram się o innych członkach zespołu też coś dodawac. Może co poniektórzy kojarzą mnie ze stronki T.O.P Poland, którą prowadzę. Więc to chyba tyle o mnie i liczę na to, że będziemy miło spędzac czas :D     



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje. Jeśli krytykujesz, uzasadnij to a my pomyślimy nad zmianą. Dziękujemy za każdy komentarz, ten pozytywny jak i negatywny.